Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

(video) loveinabottle highligts <LoL&

Postat av loveinabottle den 11 April 2011, 21:21
4 kommentarer · 263 träffar
hej boys, gammal league of legends top spelare här (bäste europé innan season 1).

Började lira lite league of legends nu igen efter 9 månader, efter att ha varit inaktiv efter season 1, innan season 1 var jag bäste europé sedan closed beta och var elo cappad på 2,4k (reset varje vecka till 2,2k igen eftersom vi på 2,4k hade 2 timmars queue och när vi väl fick game var det mot exakt samma personer varenda game). Men mer om det kan ni läsa på bloggen leaguelove.blogspot.com(uppdat erar inte just nu men första posten ger en en bra inblick)

Now to the point, har börjat spela in lite matcher (runt 1900 elo nu på amerikanska servern) då jag spelar upp mitt konto till 2k+ igen nu efter inaktiviteten. En polare drog ihop en liten teaser på en eventuell film som senare ska innehålla lite highlights även innan season 1 (då jag var som bäst och top 10 i världen), samt lite nu efter comebacken!

TL;DR - loveinabottle league of legends highlight video
http://www.youtube.com/watch?v =QedvYfGaVeM

lite kortfakta om klippen
- ashe arrow på MF var precis då hon ultade
- ashe arrow på eve var efter att hon hade varit cloakad i typ 8 sekunder, och jag lottar ut lite på pilen

feedback, kritik, frågor etc i kommentarer kkkkkkkkk

(letar även bra moviemaker till hela filmen sen, ifall min polare vägrar)
have a good one

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..