×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med linser

Postat av ForwardThinker44 den 20 Maj 2018, 20:52
4 kommentarer · 825 träffar
Hej! Jag spelar fotboll och har glasögon. Då jag upplever att det är jobbigt och osmidigt med glasögon var jag hos Specsavers för att skaffa linser. Jag gjorde synundersökning och de ställde in styrkan på linserna. Därefter fick jag gå 3 tillfällen på linsträning där jag fick träna på att sätta i linserna. Jag var ganska nära men blinkade för mycket och satte i på fel sätt (satte den lite under ögat, typ ovandelen av ögonlocke). Egentligen ska man, efter 3 linsträningar, inte få skaffa linser på ett tag då man bedöms inte kunna vara tillräckligt mogen för att sätta i dem. Men jag fick ta ett break och ska komma tillbaka nu om 1 månad för en ”avgörande” chans liksom. Har tränat hemma på att få bort reflexerna vilket gått bra (reflexerna är ännu inte borta men är på bra väg) men dock så har jag fortfarande problem med att sätta i linserna när jag tränar med linser. Så min fråga är om ni har några tips och knep för att bli av med reflexer och för att sätta i en lins?
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..