Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
gå in på kontrolpanelen/Ljud och ställ in micen hur bra det passar dig. Eller så tar du på LjudInstälnningar längst ner till höger. Samma sak där ställer in tills det passar dig ;)
inget fel på dina lurar, jag har samma problem, alla i venten brukar säga "asså spela inte me högtalre" typ, jag lackar sjukt på sånt, så alla mina headset jag har haft så blire så på =(
Asså skumt, i setup i ventrilo finns ju "monitor", där ligger värdet från 7-20, innan det blev så andra kan höra sig låg den på 40-200 :S (40 när jag bara höll in knappen, runt 150 när jag pratade (400 vid damp ^^))
Men som #4 sa så är det nog nån boost på micken. Ska leta rätt på den och stänga av den så blir det kanske bättre.
Kom fram till en till fånig sak nu: även om jag stänger av ljudet helt (jag drog t.o.m. ut sladden till lurarna, hade bara micken kvar) och håller in pratknappen kan folk höra sig själva :S:S Blir ju lack :/
santa cruz ljudkort? :O där finns det där problemet :P annars så finns det många ljudkort som har lite inställningar so mdu kan göra för att slipppa det där :)
om inte det #6 sa funkar, så kan ljudkortet vara för gammalt för att köras med ett nyare headset eller tvärtom eller så , så då "läker" det som det heter .. så , de är väl antingen eller att köpa ! :) , Föredrar att du köper ett par Icemat .. funkar till mitt typ 3-4-5år gamla datasystem,,
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
du måste ju ha ändrat nåt, bara o leta.
OT; Nej men tror att #6 har det. GL
Asså skumt, i setup i ventrilo finns ju "monitor", där ligger värdet från 7-20, innan det blev så andra kan höra sig låg den på 40-200 :S (40 när jag bara höll in knappen, runt 150 när jag pratade (400 vid damp ^^))
Men som #4 sa så är det nog nån boost på micken. Ska leta rätt på den och stänga av den så blir det kanske bättre.