har gjort en gammal tråd där jag skriver om min outfit men dags för igen....
Just nu har jag på mig
Morris pike tröja 700kr
Dobber jeans 500kr
sedan strumpor ???
Vad har ni då?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 har flera bälten, beror på vad jag har på mig. Försöker matcha läder (brunt bälte till bruna skor)
om man har läderskor. Till sneakers kan de va jävligt schysst med flätat eller inget alls. Har jag mörka jeans har jag mörkare bälte och ljusare jeans ljusare bälte. Det är väl typ det.
#4 zimmerlis underkläder är helt oslagbara, går inte att ha en dålig dag med zimmerli kallingar.
Resterande kollektion är också jättebra men kalsongerna är så jävla sköna
#5 får vänta med att skaffa såna, är sugen på att köpa fast dem har ganska saftiga priser dock ligger det nog bakom kvaliteten men ska som sagt införskaffa något från Zimmerli. Om det blir kalsonger får vi låta tiden avgöra, är mest sugen på nån t-shirt.
Har du nåt mer du kan tipsa om?
Förresten vart är dina bältet ifrån? skulle vara intressant då jag är ny inom den branschen.
#6 har ett Hermès som jag har till särskilda tillfällen sedan ett gäng olika från bl a Crockett&Jones, Loake 1880, ett från Tiger och lite annat. Kolla märken som sysslar mycket med läder så blir det fint.
Allt jag har på mig just nu på jobbet:
Random "jobb" t-shirt 100? kr
Arc-teryx fleece ca. 1700 kr om jag vill minnas rätt.
Björn Borg kalsonger 100? kr
Replay hyperflex jeans 1500 kr
Tommy hilfiger strumpor 100? kr
Asics skor 1800 kr tror jag det var.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sunspel Mjukisbyxor ~1200kr?
Zimmerli t-shirt ~1000kr
Zimmerli kalsonger ~600kr
London Sock co. Strumpor ~100kr
softar som fan
om man har läderskor. Till sneakers kan de va jävligt schysst med flätat eller inget alls. Har jag mörka jeans har jag mörkare bälte och ljusare jeans ljusare bälte. Det är väl typ det.
#4 zimmerlis underkläder är helt oslagbara, går inte att ha en dålig dag med zimmerli kallingar.
Resterande kollektion är också jättebra men kalsongerna är så jävla sköna
Har du nåt mer du kan tipsa om?
Förresten vart är dina bältet ifrån? skulle vara intressant då jag är ny inom den branschen.
Ett par sköna Jeans, ca 400 spänn, haft dem i 5 år.
Casual t-shirt, 99 spänn
Vinterjacka 300 spänn
Sommarjacka 250
Random "jobb" t-shirt 100? kr
Arc-teryx fleece ca. 1700 kr om jag vill minnas rätt.
Björn Borg kalsonger 100? kr
Replay hyperflex jeans 1500 kr
Tommy hilfiger strumpor 100? kr
Asics skor 1800 kr tror jag det var.
Turnbull & Asser skjorta ~2000kr
Softgoat kashmirtröja ~2200kr
Incotex chinos 2000kr
Loake 1880 kängor 3-4000kr
Zimmerli kalsonger 600kr
Pantherella strumpor ~100kr
Canali bälte ~1000kr
Aspesi jacka 5000kr