0
Hjälp med Sneakers ruffel
Postat av SkrapiZ den 10 Mars 2018, 19:11
2 kommentarer · 404 träffar
Hej, länge varit intresserad av skor och lagt några tusen på 2 par yeezys. Tänkte börja testa på ruffels! Men könner att ja behöver lite tips och svar på lite frågor!
(Jag ber i förväg om ursäkt för dumma frågor och stavfel)
1. Footlocker och footaction finns bara i engelska AppStore, många youtubers säger att man bör ha dem apparna när man ska gå in i en ruffel, hur löser man detta?
2. Om man vinner en ruffel på nån utav dessa engelska sidor, kan dem då leverera till Sverige eller måste man gå till butiken och hämta ut?
3. Har ni någon favorit sida för ruffels? Är mest ute efter hypebeast. Tex Yeezys, jordans och NMD.
4. På vissa sidor jag varit inne på med ruffels har jag inte hittat nått pris på skon dem rufflar, är de jag som är blind och inte hittat eller kommer de mer info om de längre fram? Eller går de se nån stans?
5. Har ni några tips till en nybörjare som är sugen på att bli bra på detta?
6. Vart kan man se de följande ruffel skorna som kommer ut? (Tex 1/2 veckor fram)
7. Kör själva Adidas.com oxå ruffels?
Tack som fan för snabba och seriösa svar //Calle
(Jag ber i förväg om ursäkt för dumma frågor och stavfel)
1. Footlocker och footaction finns bara i engelska AppStore, många youtubers säger att man bör ha dem apparna när man ska gå in i en ruffel, hur löser man detta?
2. Om man vinner en ruffel på nån utav dessa engelska sidor, kan dem då leverera till Sverige eller måste man gå till butiken och hämta ut?
3. Har ni någon favorit sida för ruffels? Är mest ute efter hypebeast. Tex Yeezys, jordans och NMD.
4. På vissa sidor jag varit inne på med ruffels har jag inte hittat nått pris på skon dem rufflar, är de jag som är blind och inte hittat eller kommer de mer info om de längre fram? Eller går de se nån stans?
5. Har ni några tips till en nybörjare som är sugen på att bli bra på detta?
6. Vart kan man se de följande ruffel skorna som kommer ut? (Tex 1/2 veckor fram)
7. Kör själva Adidas.com oxå ruffels?
Tack som fan för snabba och seriösa svar //Calle