×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Tjejer och kläder?

Postat av tetemelepopo den 29 Mars 2015, 04:58
7 kommentarer · 834 träffar
har suttit och grubblat över en sak, varför har tjejer alltid kortare och mindre kläder på sig för varje sommar? om jag hade varit tjej skulle jag nog inte klätt mig som dagens tjejer, rätt sjukt ändå om man tänker efter, när vi killar är ute på krogen och kommer en tjej med tajta leggins eller korta byxor och ser bra ut.
Vi killar säger till dom andra kompisarna ''aa shit fyfan, jävla tajt ass dunka sönder henne ikväll'' osv osv (har själv sagt så flertal gånger)
Eller att tjejer lägger ut sina äckligt fula bilder på facebook/instagram och gör till sig så snygg som möjligt men ändå inte ser ut så i verkligheten :S

VARFÖR vill tjejer vara ett ''sexobjekt'' på internet men har en annan åsikt när det kommer till andra saker. Inte undra på att våldtäkter ökar bedrövligt, öppnar aftonbladet blablaba försök till våldtäkt, våldtäkt hit och dit. Dom drogar din drink...

INGEN aning varför jag skriver just detta, satt bara och grubbla över det ifrån ingenstans.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..