Nu börjar vintern närma sig och likadant varje år så har man lika svårt att välja vinterjacka och vinterskor, länka pls något ni tycker är snyggt, helst mycket swag!! :D
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag skulle säga att headquarters pro är bäst, kör alltid det när jag levlar.
Som max har jag fått 15k xp på ett game, men då levlade jag vapen samtidigt.
Sätt ihop alla custom classes till olika uppdrag så du lätt kan byta om du uppgraderat något och slippa att stressa i väntan på ny runda.
#2 Jag fick 16k på ett Demolitiongame igår. Klarade dock några challanges på två vapen. Ska testa HQ pro. Tack!
#3 Jag körde alltid team DM i början också men det går ju så fruktansvärt segt och så är det ju inget objective förutom att slakta och jag tycker bara det är tråkigt. Ett demolitiongame ger ungefär lika mycket som 2-3 team DM games. Jag brukar sällan ligga så högt upp på scoreboarden när jag kör team DM. Har i och för sig inte kört det sedan ca. level 20-25 men då var jag rätt kass på spelet också.
Jag vill egentligen bara ha kul och gå upp i level så jag får låsa upp lite nya, roliga vapen. Längtar till M21 eftersom jag är ett fan utav Barrett. AK'n är go också.
Någon kanske har sagt det redan med Hardcore HQ Pro är sjuk XP, tar alltid lång tid för något av lagen att cappa baser och har du ett riktigt bra game så får du lätt över 100 kills.
Max jag fått är ~120 kills och en jävla massa XP från cappade baser osv, lätt det snabbaste sättet jag hittat att levla på.
#10 Tack mannen. Du som fick mig att börja lira med Barrett ju ;) Ska testa HQ pro då flera nämnt de nu. Fast det får bli imorgon, nu måste jag krypa ner i sängen och kolla på någon skitdålig film tills jag somnar. Att kliva upp 05.00 är ingen höjdare.
Men tack för alla tips! Har nog det jag behöver nu..
Jag fick 43k xp i ett demolition game en gång, men då var 30k xp från challenges. Utan challenges är det inte ovanligt att man får 12k-15k xp när gamet dras ut in i det sista.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Som max har jag fått 15k xp på ett game, men då levlade jag vapen samtidigt.
Sätt ihop alla custom classes till olika uppdrag så du lätt kan byta om du uppgraderat något och slippa att stressa i väntan på ny runda.
spela ground war eller demolition men hardcore games skulle jag säga ger mest om du presterar, hardcore HQ
#3 Jag körde alltid team DM i början också men det går ju så fruktansvärt segt och så är det ju inget objective förutom att slakta och jag tycker bara det är tråkigt. Ett demolitiongame ger ungefär lika mycket som 2-3 team DM games. Jag brukar sällan ligga så högt upp på scoreboarden när jag kör team DM. Har i och för sig inte kört det sedan ca. level 20-25 men då var jag rätt kass på spelet också.
Jag vill egentligen bara ha kul och gå upp i level så jag får låsa upp lite nya, roliga vapen. Längtar till M21 eftersom jag är ett fan utav Barrett. AK'n är go också.
Jag är pr0.
Men demolition är väl det som ger mest skulle jag tro. Eller om du är en top fragger @ TDM
Max jag fått är ~120 kills och en jävla massa XP från cappade baser osv, lätt det snabbaste sättet jag hittat att levla på.
Men tack för alla tips! Har nog det jag behöver nu..
peace!