×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig ur dehära

Postat av Joppemannenn den 17 Februari 2022, 09:02
10 kommentarer · 894 träffar
Tjenare! Jag är en kille på 15 år som funkar socialt bra med typ alla människor och jag har inga problem osv. Det är bara att jag inte funkar så bra med min mamma hemma och det blev ett bråk i september förra året som gjorde att jag blev tvungen att vara hos mormor dagen efter. Det gick vidare till soc och jag har varit kvar hos mormor sen i september och kommer nog vara det ett tag framöver. Jag har fått besöka en kontaktfamilj som jag är tvungen att vara hos varannan helg I 2 månader till max ett år. Jag har besökt dom men hatar stället och vill bara va hemma och orkar inte gå igenom sliten eftersom den tar all min energi och jag gör vadsomhelst för att inte vara där och vara fast med 2 vuxna jag knappt känner och kommer bara längta hem eller till mormor under tiden. Jag måste iväg dit imorrn:( finns det något jag kan göra för att slippa? Nån lag kanske? Eller måste jag bita ihop o gå igenom skiten?

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..