×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Har förstört min relation med min kusin, hur gör jag för att sluta tänka p?

Postat av billscorpse den 5 November 2019, 19:35
24 kommentarer · 1 784 träffar
Jag frågade min kusin igår om hon hatade mig, och då tog hon bort mig från snapchat, därför att jag hade väl tjatat (hade bara tagit en veckas paus), eller så gissar jag på att hon tänkte "å nej (mitt namn) har kommit på att jag hatar han, bäst att jag tar bort han". Eller så var det båda anledningarna. Hur som helst så mår jag skit nu, gråter och har slagit mig själv och knappt ätit nåt. Jag hoppas inte att jag har förstört min relation med min kusin för alltid, tänker bara på självmord då. Jag hoppas att om jag ber om ursäkt igen om några månader att jag kan fixa det, annars vet jag fan inte vad jag gör. Och jag lovar att jag har lärt mig från mina misstag nu. Ska inte skicka meddelanden hela tiden, max 1-2 gånger i månaden (efter att min kusin godtar min ursäkt, om hon gör det). Jag saknar henne jättemycket, och jag saknar att lyssna på hennes extremt vackra röst. Jag blir helt förstörd när jag tänker på att jag kanske inte kommer få höra den längre, eller se hennes vackra ansikte. Har ni nåt tips på hur jag slutar tänka på henne hela tiden? Det är sjukt svårt för mig att inte tänka på henne och hur jag kanske har förstört vår relation för alltid. Jag ville bara vara vän med henne, men det misslyckades jag med helt.

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..