×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grannar ifrån helvetet

Postat av dimensioner den 3 Juni 2018, 02:26
8 kommentarer · 587 träffar
Hej!

Nu har jag ett stort jävla problem som jag måste lösa så fort som möjligt. Jag bor 5 meter ifrån ett jävla studentboende. Dem festar så utav bara helvete. Dem skriker, för liv och lyssnar på hög musik. Visst att man festar nån gång ibland men nu har det vart 2 veckor streck.

Vissa dagar mindre, vissa dagar mer. Jag är skogstokig nu jag kommer fan slå ihjäl dem dumma jävla studenterna. Självklart är dem ifrån andra länder också så det blir inte bättre av att 3 ryska studenter bråkar med 4 studenter ifrån holland.

Jag har stängt varenda fönster men endå hör jag dem som att dem festar i min lägenhet. Vad ska jag göra? Jag vill inte vara en tråkig gubbe som går ner och säger "sänk musiken". Jag fattar att folk vill festa men snälla jag ska fan inte behöva sova med musik i lurarna.

Ska jag gå ner och dampa sönder på dem och förmodligen bli slagen eller borde jag skriva en lapp på engelska där jag ber dem att vara lite tystare.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..