×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sökt nytt jobb

Postat av Pastapwr888 den 3 Augusti 2017, 16:37
3 kommentarer · 540 träffar
Hej,

Jag har sökt ett nytt jobb då jag vill klättra vidare i karriären. Fick komma in på intervju och den kändes riktigt bra.
Hade förberett mig ordentligt och vi kom överens om att intervjuaren skulle höra av sig, både om det gick bra eller dåligt.
Fick kanske lite för höga förhoppningar när jag gick därifrån men min arbetsledare hörde att jag hade vart där och han hade pratat med intervjuaren. Sen började han prata om att dom skulle söka en ny person att fylla min plats jag har just nu osv så det kändes riktigt najs.

Fick träffa HR-avdelningen ungefär en vecka senare där det också gick väldigt bra.

Det blev därefter dödstyst i ca två veckor och skulle då ringa intervjuaren och fråga hur det låg till. Visade sig att han var på semester. Han kom tillbaka nu i måndags och jag tänkte att jag väntar nån dag eller två så han får "komma igång" innan jag hör av mig. Ringde igår dock utan svar..

Börjar känna mig lite tveksam just nu då han inte hört av sig ännu.

Hur tror ni det går? Kommer han höra av sig eller ska jag ligga på och ringa tills han svarar?

Vill verkligen ha detta jobb so pray for me!
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..