Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja spela i laget igen?

Postat av Junkysailor den 19 Mars 2017, 01:29
4 kommentarer · 485 träffar
Hej,

För ungefär sju månader sen spelade jag Ultimate Frisbee i ett lag. Jag tyckte det var extremt kul och jag njöt väldigt mycket av det. Men, ungefär vid augusti/september slutade jag spela i laget, jag gick alltså ur laget, och jag minns fan inte varför. Detta valet ångrar jag så enormt grovt att jag inte fattar varför jag slutade.

Och jag vill verkligen tillbaka, men det finns några saker som hindrar mig. Det första är att laget har blivit enormt mycket bättre sedan jag slutade, både individuellt och som ett lag. Och jag är rädd att jag kommer komma dit som för dålig spelare och bara skämma ut mig själv. Den andra saken jag undrar är om det är socialt "okej", att bara lämna ett lag och sedan komma tillbaka sju månader senare och säga att man vill vara med.

Snälla, hjälp mig! Har ni varit i liknande situation? Hur ska jag göra? Tack på förhud :)

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..