Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blöt i armhålorna fast fryser

Postat av Prison mike den 20 December 2016, 20:17
2 kommentarer · 1 399 träffar
Tjo fragbite
Är det bara jag som kan svettas så det rinner i armhålorna även fast jag fryser? Det är det värsta jag vet och det har börjat hända mer och mer nu efter jag börjat gymma. Kan sitta helt stilla vid datorn med iskalla händer och vara lite frusen men samtidigt känna hur det droppar i armhålan. usch det är en så jävla äcklig känsla och blir helt stel i överkroppen efter det också, man vill ju inte ta in sina kalla armar mot svetten så man går runt med dem helt stela och utanför kroppen. På sommaren när det är varmt så känns det knappt när man svettas tycker jag. Det är typ bara på vintern jag kan känna hur det rinner en droppe ner från armhålan och jag hatar det så jävla mycket.
Vad kan man göra åt detta?
Har testat typ alla olika nivea deos, någon svindyr från kicks, axe och biotherm (biotherm fungerade jävligt bra men verkar ha slutat göra det för mig nu också). Att ta flera deo drag under armarna gör det bara värre, 2-3 brukar funka bäst. Har testat att höja värmen i rummet men svettas bara mer då och har fortfarande kalla händer, beror det på att man är torr kanske?? Finns det någon mirakel deo? tipsa gärna då!! Testade absolut torr för typ 3-4 år sedan men det gjorde så fruktansvärt ont att jag slängde skiten, finns det något annat liknande kanske som inte gör så ont? Vad mer kan man göra annars? att dricka mycket vatten gör det så att man svettas mer elr mindre? Ge mig alla tips ni har!
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..