Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börjar tappa hår vid tinningarna hjälp

Postat av Fjompen94 den 12 November 2016, 13:38
19 kommentarer · 1 473 träffar
Hej,

Har aldrig behövt reflektera över mitt hår, är 21 nu. Men de senaste 2-3 månaderna har mina hårfästen vid tinningarna krypit sig in med och mer och formats som ett jäkla McDonald's märke. Vet inte vad jag ska göra, min frisyr som jag alltid haft ser skitlustig ut nu när hårfästena kryper in mer och mer. Det har gjort mitt självförtroende sämre och känner att jag måste antingen raka håret (passar inte i rakat) eller byte till en bakåtslickad frisyr som jag inte gillar :( Under hela mina tonår ända tills jag varit 21 har jag ALDRIG någonsin märkt av detta. Men nu på 2-3 månader så blir det bara värre och värre.

Har sett lite att kändisar med mycket pengar har gjort hårtransplantationer men de är visst skitdyra. Och sådana här produkter som motverkar håravfall har en massa biverkningar som gör att det stjälper mer än hjälper. Vad ska jag göra? Är det bara att ta det som en man och leva med det?

Börjar tappa hår vid tinningarna hjälp

145 personer har röstat

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..