Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

Grannen ovanför..

Postat av chillarn123 den 7 Oktober 2016, 15:11
8 kommentarer · 1 066 träffar

Så, grannen ovanför börjar gå mig på nerverna.

Det började för exakt två veckor sedan på fredagskvällen. Kvinnan ovanför blev dumpad av killen Joakim, Hur vet jag vad killen heter kanske ni undrar. Jo för det är vad kvinnan skriker det namnet tjugofem gånger i timmen när hon är upprörd.

Det är en iteration som pågår varje kväll/morgon och ibland hela dagar. Kvinnan är totalt knäckt och vägrar släppa att hon blivit dumpad efter två veckors skrikande och bankande i diverse väggar golv och möbler.
Första dagarna tänkte jag att det kanske släpper snart och att man måste få kunna gråta som människa osv.
Men nu börjar jag känna av den där negativa atmosfären genom väggarna, det börjar bli jobbigt på riktigt.

Ibland kommer denne Joakim hem till henne och försöker sätta henne på plats och förklara att hon är dumpad. Men då blir kvinnan helt rabiat och skriker och bankar hårdare än raised fist på metaltown i Göteborg 2013. Visst får man vara arg som människa och behöver inte bli vräkt för det. Men som sagt, det börjar gå en på nerverna.

Har bott i den här lägenheten i cirka två månader nu, allt har varit toppen tills detta brakade ut.
Så vad säger ni på Fragbite. Hur mycket tid ska jag ge henne innan jag går vidare med det här?

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..