-1
Gymproblem
Postat av ballzen den 5 September 2016, 14:33
24 kommentarer · 996 träffar
Hej,
Började träna för två veckor sedan. Jag kör två gånger om dagen, ca 45 minuter. Cardio två gånger i veckan och vilar på lördag söndag.
Början av vecka 2 visade vågen 15.5% kroppsfett. Idag, början på vecka 3 visade vågen 16.7% kroppsfett. Förstår inte hur detta kan gå ihop. Gått ner 1.5 kilo, enligt vågen i muskler. Känner mig och ser mer deffad ut.
Min kost består av följande:
Efter pass 1: 1 proteinshake.
Frukost: ca 200g kvarg med solrosfrön.
Lunch: 100-200g kyckling/lax/tonfisk med sallad och couscous.
Efter pass 2: 1 proteinshake
Middag: Samma som lunch
Ända "fusket" jag har gjort har varit typ 2 mackor, lagt i lite parmaskinka i en kycklingsallad, väldigt harmlöst.
Förstår inte hur mitt kroppsfett kan ha ökat, någon som vet varför och hur jag kan ändra på det?
Kanske inte rätt forum, men kanske någon som kan mycket om träning.
Började träna för två veckor sedan. Jag kör två gånger om dagen, ca 45 minuter. Cardio två gånger i veckan och vilar på lördag söndag.
Början av vecka 2 visade vågen 15.5% kroppsfett. Idag, början på vecka 3 visade vågen 16.7% kroppsfett. Förstår inte hur detta kan gå ihop. Gått ner 1.5 kilo, enligt vågen i muskler. Känner mig och ser mer deffad ut.
Min kost består av följande:
Efter pass 1: 1 proteinshake.
Frukost: ca 200g kvarg med solrosfrön.
Lunch: 100-200g kyckling/lax/tonfisk med sallad och couscous.
Efter pass 2: 1 proteinshake
Middag: Samma som lunch
Ända "fusket" jag har gjort har varit typ 2 mackor, lagt i lite parmaskinka i en kycklingsallad, väldigt harmlöst.
Förstår inte hur mitt kroppsfett kan ha ökat, någon som vet varför och hur jag kan ändra på det?
Kanske inte rätt forum, men kanske någon som kan mycket om träning.