×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Pallar inte med sommarjobbet HJÄLP!!

Postat av Baggen2121 den 29 Juni 2016, 21:27
23 kommentarer · 3 498 träffar
Okej, så jag har ett sommarjobb/helgjobb kan jobba där när jag känner för det, har fått höra att han som äger stället innan jag jobbade där första gången på vinterlovet att han skulle vara en mysgubbe och allt skulle vara så bra där osv. Det är ett jobb på ett företag som säljer gräsklippare,servar gräsklippare trimrar osv osv. Jag kör cross och hjälper pappa när han tävlar är med som mekaniker med dom andra som hjälper han och anser mig själv som ganska kunnig när det kommer till motorer osv.

När jag väl började jobba på detta jobb ändrade jag mina åsikter fort, chefen som ska vara så gullig är allmänt dryg och är aldrig där. Dom två jag jobbar med i verkstan är riktigt dryga och lägger faktiskt riktigt elaka kommentarer och är allmänt dryga och jag känner mig inte välkommen. Dagarna är en plåga det tar lång tid och dessutom ligger jobbet 30 min från där jag bor och jag jobbar 07-18:00 mån-fre. Jag trivs alltså verkligen inte. Visst ni kommer säkert säga att du känner ju pengar, ja okej sant men jag känner att dom pengarna jag kommer tjäna går inte upp mot det jag missar av sommarlovet och att varenda jävla dag där är en jävla plåga. Jag hade inte jobbat där 2 veckor för 20000 tusen för jag tycker inte det är värt. Morsan flippar om jag inte jobbar där.

Nu så ringde han mig innan sommarlovet och då sa jag att jag ville ha 2-3 veckor sommarlov i början sen återkommer jag med dag jag kan börja. Då skrev jag i söndags att är det okej att jag kommer och börjar på torsdag nu i veckan på obestämd tid. Då skickar han sen på måndagen kväll varför jag inte kom som vi bestämt? Vi hade inte bestämt någonting. Skickar då att jag kan börja på torsdag igen men inte fått svar än och imorgon är det ju torsdag. Mamma vill att jag ska dit och va där klockan 7:00 men han har ju inte sagt att jag skulle komma för när jag frågade sa han bara varför jag inte kom på måndagen.

Så vad hade ni gjort? hade ni åkt dit imorgon eller hur fan ska jag göra? Jag trivs inte där och vill verkligen inte vara där hur mycket pengar jag än hade tjänat
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..