Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Förgiftas av vårdpersonalen

Postat av Bajskast den 15 Juni 2016, 10:43
8 kommentarer · 680 träffar
Jag och min bordsgranne på boendet har nu ett rejält bekymmer. Det var i helgen han öppnade upp sig för mig. Han har, precis som jag, fattat misstankar mot en av semestervikarierna. Det är nämligen så att både han och jag drabbats av samma bekymmer, vilket går att placera in i ett så pass tillförlitligt tidsspann att det sammanfaller med semestervikariens uppenbarelse på vårt boende.

Vi båda har drabbats av fruktansvärda rektumtömningar. Jag pratar inte om tiden vi tvingats belägra gustavsberg, utan snarare om det explosionsartade tarmbeteendet som för oss båda är någonting helt främmande. Jag vill inte gå in på för mycket detaljer, men efter undersökning i form av observation av materians doftkaraktär och konsistens så har vi i samförstånd jämfört våra åkommor de senaste dagarna. Vi pratar om identiskt tidisinvervall för våndans uppkomst pinpointat ner med cirka 10 minuters felmarginal.

Misstanken mot skötaren, som vi låtit kalla "lucifer", är att denne i egenskap av ansvarig för vårt livsuppehälle i form av utfodring på något sätt försöker förgifta oss. Vi är fullkomligt övertygade om just detta. Men vem kommer då att tro oss? På grund av våra diagnoser är vi inte speciellt betrodda då vår sjukdom ofta präglas av just vanföreställningar. Men jag säger som min kamrat "jag har sett din skit och du har sett min, vi hallucinerar inte."

Vad ska vi göra? Hjälp!

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..