Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-14

"Jag ska köra över dig ungjävel"

Postat av Baggen2121 den 23 Mars 2016, 15:25
45 kommentarer · 2 456 träffar
Hej.
Igår 20:30 när jag var påväg till gymmet på cykel så cyklade jag över vägen på gult ljus (det hade inte slagit om till rött) så började en Svart Van tuta på mig när han står stilla. Jag kollar bakåt och han kör in på den gatan jag cyklade över på gult och stannar och skriker "Jag ska köra över dig ungjävel". Jag blir irriterad och letar upp bilen där den står parkerad och tar hans registrerings nummer. Smsar Trafikverket och får uppgifter om vem som äger bilen men bara hans fru finns på hitta med ett nummer. Han är 66 år och hon 60 år.

Så bestämmer mig för att ringa upp hans fru och på så sätt få tag på hans nummer. Berättar alla deras uppgifter då jag hade fått dom, Barn,namn,adress,reg på bilen,personnumer allting och berättar att jag fått det från polisen för hon skulle ta mig på allvar. Berättar vad han sagt och får hans nummer av henne. Då ser jag att denna man Äger Master Profil i min stad som är ett stort företag här som säljer skoltröjor till oss tex. Jag ringer upp honom med en lugn ton och vill ha en ursäkt men han käftar emot och kallar mig dum i huvudet och ungjävel. Jag svarade aldrig med dålig ton och har samtalet inspelat av en polare.

Kan man anmäla gubbjäveln för olaga hot? Min moster är polis här i stan, tycker det är lågt och vill straffa han eller hans företag.

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..