Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

VARFÖR går inte jag ner i vikt?

Postat av jAms den 21 Mars 2016, 17:32
21 kommentarer · 1 142 träffar
Hejsan!

Frågan här är, varför jag inte går ner i vikt?
Jag är 19år, 1.75 lång och väger 83kg. Min kroppsbyggnad är s.k smal- knubbig, vilket menar att jag har väldigt taniga armar och ben men en knubbig mage.

Jag har nu gymmat i ca 1 månad. Jag har på dessa 4 veckorna gymmat Måndag - Fredag med 1 och en halvtimme där jag oftast kör 1 timmes fullkropps styrketräning och de resterande så kör jag cardio, oftast intervaller på löpbandet. Notera att varje gång jag ska till gymmet så får jag gå ca 3 km dit och ifrån. När jag styrketränar så kör jag så många repetitioner och så tungt som möjligt. Jag kör såpass hårt att jag får mild träningsvärk nästa dag.

Min kost består av endast protein och grönsaker, jag har valt att skippa kolhydraterna helt och hållet samt sötsaker. Innan åt jag som ett svin, jag åt stora portioner utan några grönsaker oftast och jag åt och drack rätt mycket chips och cola. Jag åt samt på nätterna också innan läggdags. Nu har jag inte rört en enda kolhydrat och sötsaker samt jag småäter inte.

Vad kan vara felet tror ni?
Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..