Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Irritabel tarm syndrom

Postat av HeexX den 8 Mars 2016, 09:46
14 kommentarer · 614 träffar
Någon som har/haft detta?

Jag trodde jag hade det och har låtit det hindra mig alldeles för länge. Om jag t.ex. åt en banan på morgonen fick jag INSTANT rännskita (vi snackar två minuter, helt sjukt). Var tvungen att vänta till typ 11 för att ens kunna käka.

Imorse så åt jag en hel varm måltid en kvart efter jag vaknade och sitter nu med morgonkaffet utan ens en liten antydan till att magen mår dåligt, känns underbart!

Det jag gjorde för att bli väck detta var att helt (iaf nästan, kan utan problem käka en hamburgare eller två i veckan) utesluta bröd ur min diet. That's it. Märkte att det var boven efter att jag började äta bröd igen och efter några dagar var det tillbaks.

Så till diskussionen: Har ni detta/har ni blivit väck detta? Vad har ni testat och vad funkade eventuellt? Testa detta om ni inte gjort det! Testade sunwic kostfiber som gjorde det bättre iaf.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..