Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-8

Till er som röker

Postat av Gyllenestrupen den 23 Februari 2016, 22:24
37 kommentarer · 2 086 träffar
Tja bruhs!

Kort info om moi: Rökt i 4 år och snusat i 3 år. Vejpat i lite över 1 vecka. Har jag gett upp ciggen 4lajf? Antagligen, då jag inte ser varför jag skulle vilja röka en cigg istället för att vejpa.

Vill du ge upp ciggen men samtidigt inte? Ni som röker förstår nog vad jag menar. Ciggen är så nice när man väntar på en buss osv.

Hur som helst så gled jag omkring på youtube och vaping tog mig med storm, dunno hur men vaping är något jag hade missat helt. Spelar egentligen ingen roll, då de flesta säger att 2015 var året då vaping teknologin verkligen slog igenom.

Bästa med vaping är att det är DU som bestämmer vad/hur du vill göra. Lite smak, mkt smak, lite rök eller mycket rök, hur din vejp ska se ut osv.

När det gäller kostnaden så lär det svida lite i plånkan först. Svårt att veta vad man gillar utan att testa, men se det som en investering.

Nästan det bästa med vaping är att det inte luktar så jävla mkt, du kan sitta på skoltoan och vejpa loss ifall du känner för det :P Själv så vejpar jag loss där hemma och päronen märker inget :)

Vejpen jag har är en, Aspire Premium Kit . Hyfsat billig och ganska nice, den får 7/10 av mig.

TLDR: köp en vejp och kasta ciggen.

Till er som röker

67 personer har röstat

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..