Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Högtalarsystem eller soundbar

Postat av riban den 22 Januari 2016, 02:19
15 kommentarer · 525 träffar
tjena FB, jag ska flytta in till min första lägenhet om ett par månader, så nu sitter jag och kollar runt hur jag ska inreda lägenheten osv, och jag har stött på ett problem. Jag vet inte om jag ska ha ett högtalarsystem eller en soundbar, just nu har jag
http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/datorhogtalare/LTZ906/logitech-hogtalarsystem-z906
Men då är det i mitt rum och jag sitter alltid i mitten av högtalarna så jag får optimalt ljud hela tiden, men när jag flyttar så kommer jag troligen ha dom här högtalarna runt soffan, och datorn kommer vara någon annanstans i rummet, + så måste jag dra sladdar runt hela rummet.
Men med en soundbar så känns det som det blir mer allaround ljud i rummet, och det ser mer "cleant" ut utan massa sladdar. dock så har jag ingen erfarenhet av soundbars.

så var jag undrar av er är vad tycker ni, soundbar eller ett högtalarsystem.

tack o hej, bosse
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar