×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Någon med GERD/Heartburn/Halsbränna?

Postat av ODDFUTURE den 23 November 2015, 11:22
30 kommentarer · 3 141 träffar
Mår så jävla illa just nu och allt började för ungefär 1.5 år sedan då jag fick någon slags matförgiftning;

http://fragbite.se/forum/spel/lag/thread/1202725/spy


Sen dess så får jag VÄLDIGT lätt o må extremt illa, kan gå dagar/veckor/månader utan att jag mår illa dock, men gör jag ett litet felsteg och dricker några glas coca cola innan jag går o lägger mig så vaknar jag upp dom nästa 5 dagarna i sträck och mår EXTREMT illa, detta hjälper inte alls då jag har mer eller mindre en fobi för att spy.

Det brinner något extremt mellan revbenen ungefär, men just nu är det inte så mycket brinnande utan mer illamående i intervaller.. varit såhär i 4 dagar nu sen jag drack lite god coca cola.






Vad jag vill med denna tråden är o höra om någon annan går igenom denna skit :(

Vad gör ni för att dämpa det här? ska nog fan ta mig tag i kragen nu och ALDRIG mer i mitt liv röra en kolsyrad dryck, det blir jävligt svårt men såhär ska man fan inte må.

Så, någon annan? finns det någon diet man kan följa eller något? detta är förjävligt..

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..