Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

Känner en viss oro kring invandrare

Postat av imba den 9 November 2015, 03:19
59 kommentarer · 1 813 träffar
Hejsan Fragbite.

Jag har haft en viss oro inom mig de senaste året när jag är hemma, ute, på jobbet och på andra ställen.
Min oro jag får är när jag ser eller går förbi eller ser "invandrare"
Nu är det ju självklart inte alla invandrare jag ser men när jag väl ser någon invandrare får jag denna oron i kroppen att man måste vara redo att något "oroväckande" kommer hända härnäst antingen för mig eller andra. Men de utlänningar jag inte känner någon direkt oro för som jag ser är de som ser välvårdade ut och beter sig normalt. Den största oron jag får i kroppen är när jag ser invandrare med den typiska klädseln: Keps,stor jacka, mjukisbrallor och att man knappt ser deras ansikte för de dragit upp jackan så långt.
Jag har tänkt flera gånger då jag varit på väg hem sent på kvällen att "Jag hoppas inte jag träffar på några invandrare" och då börjar oron uppstår mer. Jag bor i ett litet halv äckligt område med en del snorungar och lite kriminella människor man vet om, man ser alltså ett och ett annat från fönstret(jag bor på bottenvåningen). Varje gång de cirkulerar vanliga svenssons utanför känner jag ingenting.. jag bryr mig knappt ifall de går utanför, men varje gång några invandrare går förbi drar jag ner gardinerna och hämtar hockeyklubban och ställer mig och glor genom springan från gardinen till fönstret för att se att de inte tänker göra inbrott hos mig eller någon annan i området eller några andra sorters brott.

Varför känner jag så här? Jag kände verkligen inte så här förr. Nya Sverige skrämmer mig!

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..