[Instagram] Kan hon se att jag stalkat?
Cha cha!
Grabbar, låt oss vara ärliga. Vi har alla gjort det! Den här gången var det min tur.
Jag snokade givetvis upp en tjej på instagram. Självklart inte vem som helst utan en tjej jag gillar. Hon har aldrig haft privat profil så länge hon haft instagram, men bara ett par dagar efter att jag börjat snoka där så har låste hon den!
Tajmingen kändes bara för sjuk. Men det blir värre.. Givetvis har jag tittat in lite då och då, och efter att den varit låst några veckor så var den nu offentlig igen. En dag efter att jag återigen börjat klicka runt där så gör hon den privat igen.
Frågan blir ju såklart: Kan hon ha sett att jag glider runt där? Finns det någon jävla app eller något som avslöjar vilka profiler som besökt henne, även om de inte ens följer henne?
Bluff ja...
Enda som skulle kunna göra det är instagram själva, men dom har inte den funktionen.
Så du behöver inte ora dig. :)
https://itunes.apple.com/us/app/instatrack-pro-for-instagram/id858599650?mt=8
är väl den som jag kommer på nu som kan få fram mest info, men mer går inte få ut..
"Track ghost followers" och "Check secret admirers "
Vad innebär det?
Ingen aning, men det går bara inte.. :)
Det har med tredjepart att göra och det är mot allas policy och finns INGEN app som kan komma igenom trejdepart uppgifterna mera en skaparna själva.. (Om dom inte blir hackade 0.% chans.. )
Och ingen av facebook, instagram osv har nån sån funktion, dont worry..
Tro vad du vill, släng iväg ett mail till instagram support får du samma svar jag gav dig..
"PPD" = Pay Per Download. Googla så får du lite insikt hur det kan fungera. Behöver inte vara appar givetvis, men troligtvis så kör dessa människor som lägger ut "bluff appar" PPD.
Även vet jag att sidor där man kan få "poäng" för att etc få instagram följare har sånt..
Typ "Skriv ett bra omdöme om denna sida och få 500 poäng"
Har själv varit medlem på massor sån sidor ^^
dayview har så, men det finns INGEN som kan ta del av TREDJEPART förutom SKAPARNA själva..
Shit så trögt fol kkan va
#23 :D
Hur skulle en app kunna komma åt den informationen? Det kan ju bara ske om instagram släpper sådan info, vilket vore djupt integritetskränkande och högst orimligt. Eller om instagram har en enorm säkerhetslucka som appar kan utnyttja, vilket även det låter väldigt osannolikt.
Facebook hade liknande "problem" som någon nämnde tidigare. De gick ju ut i offentlig dementi och sa att alla applikationer som påstå sig kunna visa besökare är ren bluff.
#28 om man går in där 10 gånger o dan o runkar åt hennes bilder.
Nej du. Stalking innebär inte att man följer någon på offentliga nätverk.
sen ringer du från skyddat nummer och flåsar lite också ;)
Btw #0 Finns väl folk som kan se det men det är få som orkar kolla upp vem som besöker profilen och brudar förstår sig inte på hur man kollar upp det.
YES!!!!
En smart person på fragbite till, fan vad glad jag blev! :=D