1
Göra på fritiden
Postat av lqlqlq den 25 Oktober 2015, 17:06
13 kommentarer · 663 träffar
Började plugga på en utbildning men kom på att jag inte vill läsa det, hoppade därför av för några veckor sedan för att börja plugga nästa höst. Försöker söka jobb men det är verkligen svårt när man inte har några jobberfarenheter sedan tidigare. Jag söker även tekniksprånget. Om allt skiter sig får jag göra grundläggande militär utbildning.
Just nu så försöker jag hålla uppe plugget på fritiden och pluggar det jag kommer behöva senare. Är inte socialt inkompetent och är trevlig osv, men det blir ju naturligt att man inte träffar andra människor så ofta när man inte har arbete / plugg (förutom gamla vänner).
Så har ni tips på vad man kan göra innan jag får jobb / GMU, för att träffa människor, komma ut på lite fester osv?
Just nu så försöker jag hålla uppe plugget på fritiden och pluggar det jag kommer behöva senare. Är inte socialt inkompetent och är trevlig osv, men det blir ju naturligt att man inte träffar andra människor så ofta när man inte har arbete / plugg (förutom gamla vänner).
Så har ni tips på vad man kan göra innan jag får jobb / GMU, för att träffa människor, komma ut på lite fester osv?