Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Uppringd av en sjuk människa

Postat av chillarn123 den 20 Oktober 2015, 21:39
12 kommentarer · 1 009 träffar

En sjuk människa vid namn "Morgan" ringde upp mig för någon timma sedan.

Han påstod att min bror och han hade släktforskat om min släkt i skolan. Dom kom fram till att jag och min bror var släkt med en annan släkt i östra stockholm.

- Det här stämmer, men det är ett diskret samtalsämne i våran släkt av olika anledningar. Vi pratar inte med någon om det här, och vi har ingen större anledning att tala om det heller. Det stannar inom familjen.

Han berättar vidare att min bror och han hade varit på skatteverket för att få reda på detta.

- Det här gör mig mycket fundersam.

Jag lägger på och ringer upp brorsan. Brorsan känner ingen Morgan och har varken släktforskat eller snackat med skatteverket.

Jag ringer upp Morgan och frågar vem fan han är och vad han håller på med. Han svarar att han vet hur jag ser ut efterssom han har sett mig och brorsan vid något tillfälle i Uppsala. Sedan frågar han om jag är en kramig typ och gillar Erik sadé. Riktigt äcklig typ.

Hur har han fått tag på informationen från skatteverket? Varför vet han om vem jag och brorsan är och hur vi ser ut?

kan tillägga att han ringde från ett kontantkortsnummer

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..