×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Blir min kompis mobbad?!

Postat av Flotus den 6 Oktober 2015, 19:17
12 kommentarer · 966 träffar
Jag går på en skola som man spelar ett instrument på i 7 klass. Man börjar där i 6 an man måste göra intagnings prov och yadayadyada. jag sitter med min “HOMIE” sedan kommer en till som är min halv kompis jag är inte direkt hans vän men han tycker det så han får väl vara det men i alla fall han kommer till oss och plötsligt säger han till min "HOMIE" att han bara kom in på skolan för att en kille han känner inte ville börja och han är sämst i hella klassen på sitt instrument och min "HOMIE" blir ledsen och han är inte den tuffa typen men personen som jag vald kalla kompisen bryr sig inte ens att min "HOMIE" gråter och går och gömmer sig på toan så jag följer efter och försöker trösta honom men det tar en stund och jag kunde inte komma på något riktigt bra att trösta honom med men iallafall så säger jag att han ska säga till en lärare men han vägar inte! Nu vill jag ha hjälp om jag ska sticka till rektorn och berätta allt eller vad!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..