Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Råkade köra mot enkelriktat huvudled!

Postat av ArgaNickarn den 1 Oktober 2015, 20:21
28 kommentarer · 2 917 träffar
Hejsan, kalla mig dum i huvudet eller vad som helst men hur som helst så åkte jag och min kompis som båda bor på "landet" till en större stad, vill inte utnämna mig om vilken men är dvs inte van vid större stadstrafik.
Jag använde mig utav min GPS som dock har ouppdaterade kartor men tänkte inte så mycket på den saken när vi väl körde. Grejen är den att GPS helvetet påvisade att vi skulle köra in på en smalare väg samtidigt som vi åkte runt i rondellen, jag tänkte inte så mycket mer på den saken utan jag körde enligt de anviseringar jag fick vilket resulterade med att vi kom ut på en större väg. Fullt upp i en diskution uppmärksammade vi båda att mottrafikanter körde på samma fil som oss och blinkade med helljuset och det var då det gick upp för oss att vi hade kommit ut på ett tvåfiligt huvudled som är enkelriktad, jag blev väldigt stressad då jag vanligen inte är van med större stadstrafik samtidigt som de mötande tutade och hade sig (vilket inte är konstigt alls) hursomhelst lyckades vi till slut hitta en infart så vid kunde komma ut därifrån. Min fråga är då, vad kan hända? Vi mötte inga poliser under den sträckan såvitt som vi vet dessutom borde dem reagerat på våran idioti att inte uppmärksamma det hela men alltså vad kan hända?

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..