Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
6

Meningen med livet

Postat av pELLEknas den 30 September 2015, 10:33
22 kommentarer · 1 003 träffar
hej bröder jag och en annan bror som heter snyggogge har kommit på meningen med livet. men en annan snubbe som är riktigt trög han säger att det inte är meningen med livet men vem bryr sig om honom

det är ju helt självklart att vi placerades på denna jord för att vi skulle gräva ett hål genom jorden som vi sedan skulle hoppa igenom som världens längsta fritt fall, alternativt att fylla skiten med vatten och göra världens bästa rutschkana

bild på teorin: http://imgur.com/nvHGp6A

men det finns en liten hake, att man kommer fastna på mitten men det är ingen hake för att vi kan då lösa överbefolkningsproblemet genom att fylla detta hål med människor så får vi mer plats på jordytan där vi nu allihop bor. jag har beräknat att det får plats cirka 67 personer i detta hål om hålet är typ 1m brett. och det är ju jättebra då får vi ju plats med hela finspångs skitbefolkning som vi här på ytan inte tycker om ändå

jag ska ta patent på den här meningen med livet så sno den inte tack!!
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..