Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 Har lyssnat på några avsnitt nu och man märker att de använder en hel del stötande uttryck, t ex "n3ger", "blatte", "bögpropaganda". De gör ju definitivt sig själva en otjänst när de använder de uttrycken eftersom folk som är efterblivna stänger av så fort de hör vissa fraser istället för att lyssna klart och bedöma vad de har att komma med på det stora hela. Att avfärda något pga användandet av ett enstaka uttryck är lika idiotiskt som att avfärda pga hudfärg.
#5 Antagligen den mest korkade liknelsen jag hört. Att välja att inte lyssna på några som inte förstår innebörden av att använda ord som kränker minoriteter är inte detsamma som att diskriminera någon på grund av hudfärg.
#5 Fattar inte varför folk vill kolla på nazipropaganda år 2015.
Om det nu är så intressant för er och att ni gillar det dom säger, så hoppas jag att ni står i led med nassarna dagen dom ska börja sin kamp mot det mångkulturella samhället. Folk tror att "jag är svensk jag står säker", nej det gör ni verkligen inte. När det handlar om nazister så är ni endra mot dom eller med dom.
#8 Det som jag, och antagligen de flesta andra som lyssnar på motgift, uppskattar med programmet är deras sakliga resonemang. Det betyder ju såklart inte att alla som lyssnar på programmet varken använder eller för den delen sympatiserar med användandet av samma vokabulär som de gör.
#10 Vet inte riktigt hur jag ska förklara detta så att alla ska förstå, men, dina tomma ord avslöjar den typen av människa jag får känslan av att du är (politiskt). Man tar en smutsig jävla ideologi som bara bygger på hat - och sen sätter man på utövarna kostym och ger dom lite städat språk.
Så fort man pratar om utsatta grupper och balans i världen så vinklar ni det och drar det till att man hör hemma i kommuniststater. Få lite perspektiv på världen för i helvete.
Om jag nu ska återgå till trådens egentliga syfte så har jag faktiskt lyssnat på hela klippet, bara för att vissa var så jävla noga med att jag ska göra det.
Dessa mäns hat lyser igenom lite för mycket. Jag har aldrig trott på att man ska blanda politik och hat någonsin, (därför jag inte blivit politiker). När de försökte jämföra religions- och yttrandefriheten med den så kallade "bögpropagandan" pride-galan blev jag ett frågetecken. De säger ju emot sig själva? Sen väver de in allt i nåt slags halvbra (halvsarkastiskt) försök i att mena på att pensionärer tar illa vid sig av pride-galan.
Visst, Emma Dominguez är inte den skarpaste kniven i lådan, men det som dessa grabbar försöker med är att rikta en persons frågeställningar och ideologier till en hel grupp människor. Det är långt ifrån rättvist och det är otroligt barnsligt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Om det nu är så intressant för er och att ni gillar det dom säger, så hoppas jag att ni står i led med nassarna dagen dom ska börja sin kamp mot det mångkulturella samhället. Folk tror att "jag är svensk jag står säker", nej det gör ni verkligen inte. När det handlar om nazister så är ni endra mot dom eller med dom.
Tror dom helt seriöst att dom ska komma undan med detta eller va?
Så fort man pratar om utsatta grupper och balans i världen så vinklar ni det och drar det till att man hör hemma i kommuniststater. Få lite perspektiv på världen för i helvete.
Dessa mäns hat lyser igenom lite för mycket. Jag har aldrig trott på att man ska blanda politik och hat någonsin, (därför jag inte blivit politiker). När de försökte jämföra religions- och yttrandefriheten med den så kallade "bögpropagandan" pride-galan blev jag ett frågetecken. De säger ju emot sig själva? Sen väver de in allt i nåt slags halvbra (halvsarkastiskt) försök i att mena på att pensionärer tar illa vid sig av pride-galan.
Visst, Emma Dominguez är inte den skarpaste kniven i lådan, men det som dessa grabbar försöker med är att rikta en persons frågeställningar och ideologier till en hel grupp människor. Det är långt ifrån rättvist och det är otroligt barnsligt.