Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Polisen efter mig!

Postat av ArgaNickarn den 24 Augusti 2015, 17:59
26 kommentarer · 1 920 träffar
Hejsan, det är så att jag är ägare utav en mopedbil och brukar skjutsa omkring flera kompisar, nu är det så att när jag skulle parkera blev jag stannad utav en riktigt arg äldre "herre" som påstog att jag hade blåst på 55km/h på en 30m lång väg vilket i princip är omöjligt då den aldrig hinner acca till den hastigheten på den korta sträckan. När jag väl sa det till han på ett lugnt och snällt sätt fortsatte han med att han hade stått i fönstret med ett mätinstrument samt tagit kort medans jag körde vilket jag också nekade till att jag överhuvudtaget skulle kört i den hastigheten, han fortsatta såklart att gnata på om att han hade lämnat in en polisanmälan samt att han skulle kontakta mina föräldrar vilket han inte har gjort.
När skoldagen var slut fortsatte jag som vanligt köra runt med mina kompisar på stan tankade etc sedan åkte vi tillbaka till skolan stannade en stund där och åkte sedan hem. Nu har det kommit fram enligt lärarna som ringde hem och varnade att polisen hade varit efter oss, dock vet jag inte utav vilket skäl om det är att vi åkte flera eller om det var för att gubben ringde till dem dock så fick dem inte tag i oss som tur är men nu undrar jag vad kan dem göra? Dem har antagligen mitt registreringnummer etc men kommer dem göra något överhuvudtaget. Vi köpte mopedbilen för en vecka sedan ej trimmad eller något så vad tror ni dem kan komma och göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..