Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

leva fullt ut

Postat av låst konto 283183 den 21 Augusti 2015, 03:19
15 kommentarer · 678 träffar
tja kom nyligen hem från lgh i spanien o tänkte på en grej.. där sparar folk bra me tid o njuter för dom gör sin grej de tom tycker är rätt gör dom liksom..

tex om nån försöker gå över ett övergångställe så kör man för man stannar ej för sånt om de ej finns rödljus.. skulle ju aldrig funka i sverige för här ska vi va så snälla o fina o slösa vår tid.. Vi med bil vet känslan, vi har köpt bil för att spara tid ni som går får förfan vänta tills de e fritt för att passera.
Testade att utföra denna körteknik i sverige idag och fungerade faktiskt förvånansvärt bra! Jag såg en kille försöka passera ett övergångställe men brännde på och såg han rädsla i ögonen när han hoppade undan samtidigt som jag njöt utav den tid jag sparade och smileade :)

så vad tycker ni andra? Ska vi börja bli mer som spanjorerna och ta för oss mer och kanske inte dömma alla folk o låta folk gå hur dom vill o bara köra bil hur man vill. Kommer man fram så äre ju lugnt fuck regler de är bara till fängelser och i Sverige lever vi inte under fångenskap!
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..