Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bild och form 1

Postat av pyretzz den 6 Augusti 2015, 00:34
3 kommentarer · 347 träffar
Hejsan fraggisar. Jag ska nu börja gymnasiet och har valt att gå linjen samhällsbyggande och miljö med en arkitektinriktning/arkitektprofil. Vad jag nu i efterhand har börjat oroa mig över något extremt mycket är om denna kursen jag måste gå kallad "Bild och form 1". Jag är inte toppen med pennan i handen för att få ut "konstverk". Min SYV var inte den bästa så hon förklarade på ett så konstigt sätt så man inte förstod någonting, när man ställde om frågan så var det samma svar, och så fortsätter hon att hon inte kan förklara bättre. Så jag såg ingen ide att fortsätta ställa frågor till henne så jag bara ansökte till linjen. Jag kom in och blir nu tveksam till vad Jah gett mig in på.
Även min bild lärare var lite bakom flötet så där lärde man sig inte mycket heller. Så min fråga lyder till er är följande : Tror ni att man på linjen kommer gå igenom hur man tex gör 3D ritningar osv i denna kursen eller kommer de utgå ifrån att man redan kan det ifrån högstadiet?

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..