×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Tacos kväll

Postat av T1GER den 24 Juli 2015, 11:42
18 kommentarer · 1 083 träffar
Hej allihopa,igår var det en såkallad tacokväll i min familj.Det började bra med en riktigt god tacos såklart! Självklart öste jag på med alla ingredienserna och såserna som fanns på bordet och åt min tacos med resten av min familj.

Sedan till problemet att jag efter maten gick direkt till mitt rum vrålkåt o skulle dra en runk.Jag började som alltid och det gick faktiskt otroligt bra men efter ett tag märker jag att det känns som att mitt ollon brinner.Jag blir självklart livrädd och fattar ingenting hur fan de kunde börja bränna men iallafall jag sprang såfort jag bara kunde me uppknäppta byxor ner till toan för o svalka av den medans min familj satt kvar i köket som jag passerade...När jag väl stog där o svalkade av pillesnoppen var de så jävla pinsamt men jag stog där iallafall o fundera hur fan de kunde börja bränna o då kom jag på det att jag hade glömt tvätta händerna så jag hade haft hot chili sås på handen.Fan vad jag skäms,aldrig mer att jag glömmer o tvätta händerna hahaha!!! De var ju inte direkt en skön händelse heller....

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..