Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-9

Såg min kompis mamma tvätta sig själv..

Postat av jyyyyrgen den 22 Juli 2015, 13:56
39 kommentarer · 10 866 träffar
Ja hallå.. Har varit utomlands i 1 vecka så jag hann inte skriva till er bajtare men tråden kommer nu och den lyder som så här att, den 14e åkte jag utomlands. Klockan 5 på eftermiddagen skulle vi vara på flygplatsen för att sedan kl halv 8 skulle planet lyfta.

Resväskan som jag skulle ha till att packa mina kläder i låg kvar hos min kompis efter att jag sov hos honom efter vår resa som vi gjorde i mitten på Juni. Så jag frågade om de kunde tvätta mina kläder och låta allt ligga kvar där för jag inte ville släpa runt med den på bussen.

Skitsak samma. Det hör inte till i tråden egentligen. Jag var tvungen att åka och hämta den så jag bad mamma köra mig och så kunde jag ta bussen hem så hon slapp vänta. Det som var sagt var gjort och jag knackade på dörren men ingen öppnade, smsade sedan min kompis och han svarade att han var iväg men att hans mamma är hemma så det var bara att gå in.
Saken var biff och jag klev in. Tilltalade hennes namn ganska så högt så i hopp om att hon skulle höra men fick inget svar, jag gick till min kompis rum för att hämta väskan som låg bland alla tvättade kläder, la i allt i väskan och gick fram till dörren. Det var då jag hörde ett ljud, ett ljud som gjorde mig nyfiken. Ljudet ledde mig till dörren till badrummet så jag kikade halvt in men såg ingenting, enbart ett ljud och ingenting annat.

Jag gick in till badrummet för att kolla och det var där jag tappade hakan.. Min kompis MILF morsa stod helt naken i duschen och jag hade NOLL KOLL på vad jag skulle göra. Så jag sa bara förlåt ****** och att jag skulle ha knackat först men hon såg inte ens ut att skämmas, jag tog min skit och sprang ut från huset och direkt hem till mig. Det var så sjukt pinsamt så det var sinnes, har ändå känt henne och min kompis i snart 7 år så jag har god relation till båda.

Det är nu jag behöver er hjälp.. Behöver tips och råd.
Ska jag berätta detta till min kompis? Jag har inte hört något från min kompis så jag är rädd att hon redan har berättat, ska jag kanske ringa mamman och kolla och be om ursäkt?
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..