Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur lever ni erat liv?

Postat av Yung Lean den 20 Juli 2015, 20:37
41 kommentarer · 1 647 träffar
Annyeonghaseyo mina vänner!

Idag har jag tänkt mycket på hur jag och andra lever sitt liv tänkte därför se hur DU lever ditt liv. Ger några exempel ni kan välja mellan.

1. Ichi-go Ichi-e aka BANZAI-liv:
Du festar varje helg, t.om på vardagar och ditt liv går ut på att jaga brudar på krogen för att få ett one night stand. Tinder är din favoritapp. Du får ALLA brudar du vill ha rätt enkelt för att du alltid är full och har högt självförtroende.
Du carpar diem, yoloar, banzaiar osv.
Du är även snygg.

2. Kareshi-life:
Du är ett riktigt pojkvänsmaterial. Du är alltid i ett förhållande och tofflar järnet.
Lugn och fin, gillar mest att hänga med bruden och kolla på sliskiga rullar i sängen mellan alla sjuka sexakter som du är världsmästare på.
Riktigt bra i sängen, ser väldigt snäll ut och bär ofta tjocka mysiga tröjor.
Din Ikigai är din flickvän.
När ni håller varandra i handen skriker folk "Kawaii!" för att ni är så söta ihop.

3. Yabou-life:
Du älskar att jobba, cash is king.
Skit i flickvän och krogen, du jobbar hårt för din sak. Det kan vara din favorithobby, typ ishockey, eller ditt jobb.
Din största dröm är att bli VD, eller något annat ballt och ambitiöst.
Du gillar schyssta bilar, snygga kläder och klockor.
Brudarna skiter du i, dem kommer sen när cashen och karriären är klar.

4. Hikikomori/Otaku-life:
Du har inga vänner, låser in dig på rummet mestadels av tiden och softar på internet. Du är blek och gör inget annat än att lira datorspel och browsa forum, alltid ensam dock, du hatar folk.
Du träffar inte ens dina föräldrar, de undviker du precis som alla andra.
Du älskar att vara någon annan på forum.

Så!
Det var alla alternativ, lägger en liten poll här under så får ni rösta.

Jag är nog Hikikomori/Otaku-life, sitter mest hemma och spelar Super Street Fighter, sover på dagarna och lyssnar på Kyary Pamyu Pamyu för att finna glädje i livet. Gillar inte människor.

Hur lever ni erat liv?

189 personer har röstat

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar