Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sommarjobb - behöver ledigt

Postat av rand0m- den 19 Juni 2015, 13:31
36 kommentarer · 1 573 träffar
Tjena!

Sitter i en riktig knipa just nu. Är så att jag fick i studentpresent att åka på Tomorrowland, som givetvis köptes för cirkus ett halvår sen. Problemet är att jag är en sommarejobbare i en fabrik och vi sommarjobbare ska ju självklart täcka upp för de anställdas semester.

Men kunde omöjligen veta att jag skulle få denna present som gör att jag missar jobbet. Behöver vägledning. Hur ska jag göra? Frågade om ledighet i 4 dagar och fick ett nej direkt. Kan boka om flygbiljetten så jag missar 2 jobbdagar, det är enda alternativet. Men ska jag sjukanmäla mig? Produktionschefen är ju knappast en idiot.. Behöver all tips jag kan få.

Kommentarer så som att jag ska sälja biljetten osv för att jobb är viktigt undanbedes. Visste som sagt inte att jag skulle få denna resa, skulle jag veta hade jag självklart tackat nej till antingen det ena eller andra..

Tack på förhand!
Föregående tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..