Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träningsbulimi?

Postat av Ford Prefect den 16 Juni 2015, 17:27
12 kommentarer · 740 träffar
Har under de 3 senaste åren börjar träna för att minska vikten. Första gången så fick jag ner 22 kilo på 10-12 veckor. Tränade 5ggr i veckan och åt nästan inget, det jag åt spydda jag upp eftersom jag kände skuld.

Nu har jag börjat träna igen för 4 veckor sedan. Har hållit koll på kalorierna, tänker på vad ja äter osv. Har till och med blivit så att jag har undvikit att åka någonstans för att jag vet att jag inte kommer veta hur mycket kalorier jag får i mig. Men har bara spytt 2ggr denna period men idag jag den andra och det känns som att jag håller på att falla tillbaka som jag var förr. Käkade en 216Kcal bar efter jag hade spytt upp middagen och nu har jag ångest för att jag inte vet hur mycket kalorier jag har fått i mig :P sjukt va?

så har ni några tips på att stoppa den här skiten innan det blir som förr?
Grejen är att jag får bara detta när jag tränar, kanske inte är bulimi... utan mer boderline allt-eller-inget? :D

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..