Har släppts ett nytt avsnitt av en serie som jag tänkte kolla på, men har absolut ingenting gott och äta här hemma absolut inget.. så jag tänkte kanske göra några ägg men är det värt det?
Alltid gillat ägg dömycket men dom senaste 2 gångerna jag ätit ägg har jag fått sjukt ont i magen och blivit lite halvdålig, är det värt att ge ägg ett försök igen?
Kan man sluta tåla ägg helt plötsligt eller hade jag bara otur?
får du ont i magen så kanske du ska söka läkare och säga jag åt ägg och har ont i maggen snälla hjälp!
Men i bästa fall njuter jag av några mediumkokta ägg till min serie
Gör en god äggmacka vettja!
Eller så gillar jag bara o klaga venne :P
Börjar bli lite orolig nu o göra sånna här trådar för halva FB tror väl jag är något psykfall :P
Nä, men gör väl mest sånna här trådar för jag har ingen annan stans o fråga och har oftast inte problem med datorn som alla andra trådar nästan består av :P
Aa vet brukar också fråga om typ skitsaker på fragbite för de är typ bara fragbite och flashback jag har konton på, orka regga på nå andra ställen :P Får ju svar fort som fan på Fragbite också
Har fortfarande ont i magen, tror jag blev matförgiftad av den och utvecklade GERD.
Äter jag nu innan jag går o lägger mig har jag ont hela nästa dagen som fan :((((