Vad ska man äta på lan, nyttigare alternativ
Tjena!
Har nu valt att börja med en hälsosammare livsstil för att kunna
vara nöjd över min kropp. Jag vill gärna fortsätta att ha möjligheten att gå på lan då och då
men också där skippa allt onyttigt så som godis/chips/energidrycka etc. Det skulle vara gött
om ni visste några alternativ som var nyttigare men ger liknande effekt, om enda möjligheten
är att köra på utan någonting är det så jag får gå tillväga. Så min fråga till er är, finns
det nyttigare alternativ till "lan-dieten"?
Tack som fan för alla svar i min förra tråd, ni är kungar.
Kanske inte jätta nyttiga men bra mycket bättre än chips som är dränkta i olja.
Sen finns de ju Red Bull utan kalorier och skit om man vill det, eller Celcius cola och skit, dyrare men "bättre".
Grönsaker och dipp funkar ju alltid som ett nyttigare alternativ på lan, medan det fortfarande är gott. Annars kan du ju alltid köpa mörkt bröd och laga dig lite mackor när du är sugen på något, finns mycket.
VINDRUVOR??? LITE PEBZI LAJT?
Fruktgodis
Grönsaker och dipp som ovanstående säger
Proteinbars
Nötter
Fil
Frysta bär
Annars är ett "nyttigt" alternativ att inte käka smågrejer, kanske något litet som en påse nötter, sedan äter du riktigt när du väl är hungrig. Bra för både musen som slipper bli flåtig och dig, både tänderna och din hälsa.
1kg pasta
12 ägg
Pwo om du blir trött
Ez to keep em gainz
morätter och gurka sen dipp
Snacks:
-Osaltade nötter
-Frukt i olika slag
-Mörk choklad
Mat:
-Fruktsallad
-Kycklingsallad
-Diet drycker
Dryck:
-Loka/Ramlösa
-Juice
"Tuc" kex tror jag att dom heter ;D
Att dricka så om du bara kör kaffe och vatten så håller du dig skärpt ett bra tag utan att få i dig onödig energi.
Vilken effekt? Att bli tjock?
Detta fungerar för mig och det håller en både mätt, pigg och du blir inte törstig :)
"Jag vill gärna fortsätta att ha möjligheten att gå på lan då och då
men också där skippa allt onyttigt så som godis/chips/energidrycka etc"
Tvingar folk på LAN:et dig att äta eller dricka godis/chips/energidryck etc? LAN har ingenting med kost att göra.
Man behöver inte äta ihjäl sig bara för att man drar på lan nån gång ibland?
wtf
ät vanlig mat bara, skippa chipspåsarna.