Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

påföljder positivt pissprov? (cannabis)

Postat av varganus den 25 Februari 2015, 00:02
36 kommentarer · 21 645 träffar
Yo!
blev tagen utav en civilare för att han tyckte jag såg hög ut när jag egentligen bara var lite full. han frågade massor med saker om droger o sånt, nekade till allt, sa att jag endast var full, vilket var sant.

men han bestämde sig för att ta pissprov på mig iallafall, och då visste jag ju att de va kört. hade väl rökt typ 3 dagar innan. och sämst som man är på lag o rätt och sånt där bullshit kände jag att de är dags att börja vara ärlig, har fått för mig att om man ljuger o dom bevisar motsats blir straffet hårdare. så jag va helt ärlig, sa att de händer att jag röker en jolle, o senast va nån dag sen. MEN att jag varken köper eller säljer, endast röker när det bjuds.

pissprovet kommer 100% vara positivt, och efter ja pissat tog dom mig på ett snabbt förhör där dom stod o rabbla upp massa skit o frågade om jag godkände böter osv, jag ba godkände allt, och typ erkände till alla "brott" jag begått. vilket är att jag röker lite cannabis nån gång i månaden.

MIN FRÅGA ÄR DÅ, vad är påföljderna? jag är 18år och min inkomst är endast studiebidrag (1050kr).

tack på förhand :)
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..