Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Tänker alla såhär?

Postat av ODDFUTURE den 24 Februari 2015, 16:09
41 kommentarer · 1 058 träffar
Det är så att jag har konstiga tankar (enligt mig) för mina vänner verkar inte förstå sig på mig och tycker inte det alls är lika fascinerande.

Det jag tänker på är.. typ om jag ser en annan människa så tänker jag alltid ""tänk att han är som jag, tänk att han vaknar varje morgon och gör sina morgonrutiner precis som jag fast i en annan kropp""
Inom dessa banor tänker jag väldigt ofta, brukar också tänka om den jag tänker så om tänker likadant som jag.
Det är många såna här konstiga tankar jag har, det är många olika så jag kan inte nämna alla naturligtvis.
Men idag I klassrummet tittade jag ut i himmelen och tänkte ""Tänk att någon ligger på en strand nu och har det jävligt soft, hur kommer det sig att det inte är jag? Är jag menad att vara just här""?

Är jag bara en djup tänkare eller gav svamparna jag tryckte i mig härom året en psykos? xPPPP

Föregående tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..