Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

jobblivet sådär, söka högskola

Postat av eml den 17 Januari 2015, 03:02
7 kommentarer · 1 065 träffar
Haloj sitter och funderar på att söka in på högskola då jag är taggad på att utbilda mig till något.
Jobbsökandet går väl sådär, jobbar med det jag har hittat och låtit lockande för mig.
Mitt motto med livet är att ha roligt, har jag inte roligt så är det inte värt att leva vardagen. Vill inte knega o gå upp 04:30 och sätta mig vid bilen 05:00 för att vara på en byggarbetsplats 06:00 (been there done that)

Jag har tittat på politices kandidatprogram, socionom och fastighetsmäklare. Är väldigt intresserad utav samhället, vår värld, och de problem som kan lösas för både människor och samhällets behov. Också intresserad utav ekonomi i alla former.

Skulle vara bussigt om ni droppa några alternativ och diverse program, vad ni tänkt att söka, eller vad ni kanske har utbildat er till tidigare, vilken stad och varför :)
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..