Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

Ligga på första träffen? (seriösa svar snälla?)

Postat av SprutKukarn den 1 Januari 2015, 00:47
44 kommentarer · 2 469 träffar
Tjena och gott nytt år allesammans!

Innan jag börjar vill jag bara nämna att den här tråden är seriös men jag vet att det alltid kommer korkade kommentarer som "Ta'na i tvåan" här på Fragbite så jag sparar er bekymret genom att börja: Ta'na i tvåan. Så där! Gå härifrån nu p12or!

SÅ!!! Jag har en flickvän som är 16 år medan jag själv är 17! Vi går i samma skola och har kommit varandra väldigt nära! Nu är det nämligen så att jag ska träffa henne på måndag och slagga där till tisdag. Grejen är en att det har hintats mycket om "sex" osv och det kan bli av! Nu är jag inte säker på att det kommer bli något och bryr mig inte så värst mycket om det inte blir av heller. Däremot om det fönstret är öppet vill jag höra era opinions på detta? Borde jag ligga eller inte(om detta tillfälle visar sig)? Det är även första gången jag åker hem till henne also! Vi har träffats så ofta vi kan i skolan och gått bort från lektioner 5 minuter för att se varandra under få tillfällen då vi väl kunnat!

Är grymt tacksam över alla seriösa svar och hoppas kunna få ett litet skratt ifrån alla mindre seriösa! :)
Uppdatering skriven 1 Januari 2015, 00:49
Bjuder på konstigt skrivande då jag är trött! #Mes #sömnig
Uppdatering skriven 1 Januari 2015, 22:41
För er som inte förstår mig - Vi träffas hela tiden i skolan, Jag skulle ha kunnat träffat henne flera gånger tidigare men det har aldrig funkat pga saker som har stått ivägen t.ex plugg och prov!

Alltså så träffas vi hela tiden i skolan men jag har aldrig haft turen att följa med henne hem bara!
Uppdatering skriven 3 Januari 2015, 01:12
Många är idioter så skit i titeln. Det är första Dejten. Inte första gången jag träffar henne! :/
Föregående tråd
Nästa tråd

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..