×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Känns som att mitt liv suger kuk

Postat av mannebror den 19 December 2014, 02:24
52 kommentarer · 3 129 träffar
Alltså orkar fan inte... som jag skrivit tidigare så har jag vart orolig och osäker på mig själv.
Var ute på krogen idag och mår så jävla dåligt. Blir att sitta ner och fundera. Tjejerna jag är intresserad av och försöker prata med fast jag känner att varje rörelse jag hör och varje ord jag säger blir fel hittar andra killar. Var en tjej idag som jag tyckt om ett längre tag som jag pratade lite med min tillslut så satt hon med en annan kille.
Mår verkligen dåligt. .. känns som att jag inte lyckas med något. Vet inte om det beror på att jag är osäker på mig själv eller om jag är för snäll och töntig (man måste ju vara som folket i paradise hotel för att lyckas.)

Känner mig så sjukt misslyckad och osäker. Funderar varför det är någon vits att leva. Kompisar träffar tjejer till höger och vänster och själv mår jag bara sämre och sämre.

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..