Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Knasig dröm - Kan inte somna om.

Postat av jyyyyrgen den 16 December 2014, 02:37
19 kommentarer · 1 026 träffar
Till att börja med då jag tror detta kan vara den stor anledningen till att min dröm var som den var så kan jag tala om att igår så kändes det som att jag gjorde bort mig, att tjejen som jag gillar, tjejen som gillar mig (Vi kan kalla henne Lovisa i denna jävla drömmen) inte kommer höra av sig. Behöver inte gå in på mer detaljer än att jag verkade lame under tiden vi skrev för att jag inte orkade.

Det sista slutade i alla fall med att hon frågade: Ska du sova?
Jag: Tänkte det
Hon: Aha okej
(Detta och lite annat innan gjorde mig orolig innan jag hann somna)

Därefter somnade jag direkt efter att jag la huvudet på kudden och jag drömde.
Eftersom man inte kan komma ihåg hela drömmen så ska jag försöka ta med allt som jag kommer ihåg.
Det började med att jag var på ett hotell med några, kommer inte ihåg vilka personer det var. Vi hade det gött, gick runt osv. Helt plötsligt när jag kommer tillbaka till hotellet så utanför kör det in en stor, svart bil där det stod "Försäkring, 50%"
Mannen i bilen var en tjock gubbe med svart kostym och hatt, såg ut som en riktig knarkkung i mina ögon i denna drömmen. Jag kände DIREKT hur pulsen ökade och jag började tänka på denna tjejen som gillar mig och som jag gillar och gick in till hotellet igen för att leta upp henne.
Jag letar och letar, till slut ser jag en annan tjej. (Detta är ännu konstigare)
Tjejen som jag ser är mitt grannes ex, när jag ropar hennes hela namn så går hon iväg och säger någonting som att "Sluta, bort, inte nu"
Jag börjar springa mot henne och hon ökar farten och därav ökar jag farten för att hinna ikapp men hon blir bara snabbare och snabbare, till slut så springer jag ner för en trappa och trillar i en stooor jävla pool.

Jag går upp därifrån fort som fan och blir orolig över var Lovisa är (Det jag inte ens vet är om Lovisa var ens med i drömmen från början)
Vilket fall så springer jag iväg och letar, kommer ut ur hotellet och denna knarkkungen var borta och lika så resten på hotellet. Jag går därifrån och bara vandrar mot ingenstans.
Långt bortanför mig så ser jag ett stängsel och en kille som är trött, han orkar knappt gå och jag ser en lastbil som välter över honom så han krossas.
ALLT detta slutar sen som en riktig film (syftar då på eftertexten med de olika texterna och då står denna Lovisa med och jag hittade henne aldrig)

Jag vaknar upp och är skit orolig, kollar mobilen om hon hade skrivit något nytt men det hade hon inte.
Tror ni att denna drömmen kan ha något att göra med att jag oroade mig över henne och om vi fortfarande ska träffas som var bestämt för 2 dagar sen?
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..