Grabbar, jag behöver lite julstämning!!!! Nån som har tips? Behöver ny bakgrundsbild t.ex, finns det nån nice CS:GO julserver? Har för mig att det pratades om det?! Kom med lite idéer på vad jag kan göra för att få lite stämning.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Läs böckerna ofc, allting tas inte upp i provet, läs igenom boken 2ggr typ dagen innan eller dagen du ska skriva så kommer du ihåg alla detaljer också ;) GL
när jag tog mitt körkort . så pluggade jag genom TEO trafikskola
och bonnierstrafikskola i 2-3 veckor varje dag sen läste jag boken 3-4 ggr och antecknade det jag tyckte "lät" viktigt!
klarade provet med 62\65 så blev ganska simpelt. men hellre plugga för mkt än för lite.
peace
Satt endast vid datorn. Kommer bara liknande frågor så det räker för att klara provet. Om du däremot villminnas allt några år så bör du plugga i boken med
#8 jag skulle rekommendera att du pluggar på datorn, sen när du läser genom din bok. anteckna dem sakerna du anser är viktiga och såna saker som du vet att du kommer ha lite extra svårt för om det kommer på provet. sen kan du gå genom dina anteckningar medan du fortsätter att plugga på skivan, kommer det någon fråga på TEO som du också anser att detta vore bra om jag kom ihåg. ANTECKNA :)
Jag läste aldrig igenom boken helt, bläddrade bara lite. Först gjorde jag frågorna på bilskolans hemsida, därefter Trafikskolan TEO's frågor ett antal gånger.
I början när jag gjorde frågorna och ifall jag inte kunde en, då öppnade jag boken och försökte leta på svaret där för att sedan kryssa i. Sedan kunde man de flesta och det var bara att fortsätta kryssa i rätt på frågorna för att få in det i skallen. (:
Säger troligtvis som några tidigare redan kommenterat. Läs boken 1 gång i alla fall och försök förstå vad du läser. Sen är det bara att nöta på datorn. Det gjorde jag och med logiskt tänkande under teoriprovet klarade jag det galant :)
Teoriprovet är jävligt enkelt, se till att vara alert i huvudet när du väl sitter där bara. Jag läste boken samt gjorde en hel del datatester. Det gav mig 61 points. Ett underskattat tips skall jag ge dig: drick en Red Bull innan provet ;) GLHF
Iaf;
Kökskolan jag är på har 6 pärmar nere vid sin lokal, med test efter du har pluggat... Jag ska också få en gammal skiva av min syrra (bonniers, 06/07 ngt).. så jag ska:
Göra pärmtester
Plugga Bonniers
Läsa genom boken 2 ggr
:))) (rekommenderat att du kör Hemuppgifterna med, om du har "Du och Jag i Trafiken")
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Gäller bara att tänka logiskt när man väl sitter där.
och bonnierstrafikskola i 2-3 veckor varje dag sen läste jag boken 3-4 ggr och antecknade det jag tyckte "lät" viktigt!
klarade provet med 62\65 så blev ganska simpelt. men hellre plugga för mkt än för lite.
peace
Jag klarade teorin med 52poäng.
Bara att hoppas på att du får lätta frågor sen gäller det att tänka logiskt.
I början när jag gjorde frågorna och ifall jag inte kunde en, då öppnade jag boken och försökte leta på svaret där för att sedan kryssa i. Sedan kunde man de flesta och det var bara att fortsätta kryssa i rätt på frågorna för att få in det i skallen. (:
Jag öppna inte boken en enda gång, satt enbart vid datorn i 2 veckor och klara det på första försöket med god marginal, så nej, jag skojar inte.
Använd uteslutningsförmågan och tänk logiskt.
Jo justja, satt även med några teoripärmar på körskolan en gång, men tycker inte det gav något speciellt[möjligen undermedvetet].
Kan vara en superenkel fråga som man snurrar in sig totalt på bara för att den är så konstigt formulerad.
http://www.fragbite.com/?threa dID=721798 :p
Iaf;
Kökskolan jag är på har 6 pärmar nere vid sin lokal, med test efter du har pluggat... Jag ska också få en gammal skiva av min syrra (bonniers, 06/07 ngt).. så jag ska:
Göra pärmtester
Plugga Bonniers
Läsa genom boken 2 ggr
:))) (rekommenderat att du kör Hemuppgifterna med, om du har "Du och Jag i Trafiken")