×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur ska jag gå tillväga? (livsstil,träning,vikt)

Postat av snuttefilten den 25 November 2014, 17:05
14 kommentarer · 980 träffar
Hejsan Fragbite!
Jag är en kille på 15 år som alltid har varit den spinkiga lilla killen i klassen men nu på senare tid har jag blivit hyfsat tjock (inte överviktig). Jag är väldigt aktiv, tränar 3ggr i veckan men jag känner att det inte räcker. Äter förövrigt väldigt mycket godis, chips och coola. Eftersom många här på FB vet hur man ska gå tillväga så har jag några frågor till er, uppskattar om tråden hålls till en seriös nivå. Jag väger ganska lite och är väldigt spinkig i armar och liknande med har börjat få mansbröst, dubbelhaka etc. Anledningen till att jag vill gå ner i vikt är att jag skäms över min kropp, jag kan inte bada utan att få ångest, ta av mig tröjan utan att vara stolt eller liknande.


Frågor:
1. Vad ska jag byta ut godis, chips och coola mot? (något nyttigare på t.ex fredagsmyseN)
2. Behöver jag förändra min livsstil?
3. Vad ska jag verkligen undvika i fråga om mat eller liknande?
4. Hur ska jag börja bränna fettet?
5. Efter att jag har kommit en bit på vägen genom att bränna fett, hur ska jag börja bygga muskler?
6. Är det möjligt att bränna bort det överblivna fettet under vinter?

Uppskattar alla tips jag kan få, vill verkligen ge detta en chans.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..